Monday, November 2, 2009

Selamatlah....







Salam..


Pagi tadi aku sudah melepasi 1st exam paper,Fardhu Ain..Fuh, soalan mencabar kefahamanku,term arab convert to english memeningkan kepalaku. Aku pulak study last minute, sempat baca sekilas je, tak hayati sgt dan fokus betul2 apa yang aku baca. So, jwab pom, lack of confidence! Aku menyesal,terlalu selesa dengan carry mark sbjek tu menyebabkan aku 'meringan2' untuk study. Menyesal dah tak nak buat lagi=( By the way, extra effort and du'a. Smoga Allah menilai usaha kecil ini.

Sebelum nak melangkah kaki ke dewan exam, aku dapat beberapa msj, ucapan kata2 semangat mjwab exam dari sahabat2. Terharunya dapat msj dari shbt yang aku dah lama x contact, kebetulan dia forward msj tu terkesan di jiwa=) tak sangka dan terharu sgt2..TQ sahabat atas peringatanmu itu!

Apa yang dia kata ini, menambahkan lagi inspirasiku mengharungi Fatrah Exam ini..


Elany,
Kiranya EXAM ini medan juangmu,
Maka bertarunglah sedaya upayamu kerana Allah
Manfaatlah segala Ilmu yang dipertaruhkan semampu akalmu
demi memartabatkan ummahmu
Bukan semata-mata untuk kepuasan diri
TuhanMu tiada menilai akan natijahnya
tetapi yang dinilai ialah kesungguhanmu
Berjuanglah dengan kalimah Tuhanmu
Dengan ilmu yang telah dipinjamkan sementara ini
Yang selebihnya,tawakallah padaNya.
All A's Are FOR ALLAH!!!!

Tiba2 je malam ni nak posting, study sampai tepu dah otak,relax for a while! The most thing is i would like to wish best for luck to all friends!Sory on my doing mistakes, May Allah bless us and A IS FOR ALLAH


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



No comments: